Очите ми

Моят литературен свят

Белите лебеди на сънищата. Дария

сънувах изписани бели листа
с тънки синички букви
сгънати като лебеди
в стъклени чаши
как се носят в кутии
из морето на пощите

изящни като душата
която се изписва в думи
или се извайва в лебед
прозрачна като стъкло
и през дълбоките води на сънищата
през спомена от сънищата
през формата
пътува към друга душа

сънувала съм твоето писмото за сънищата Дария
запечатано в плик
вързано с тъмносиня панделка
поставено в прозрачен целофан
изпратено от теб до мен

ще ти разкажа за сънищата си
честно казано не знам защо

аз бях шокирана гледаща това
болката която изпитах
е неописуема
цялата се разтресох в леглото и се събудих


всяка възможност за артикулиране
е форма на осъзнаване на сляпата емоция

и аз сгъвам моето ирационално като лебед
запечатвам го като страници на книга
поставям го зад прозорец от стъкло
око сред слепотата
проглеждане сред страха

Диана Владимирова

Вашият коментар