Очите ми

Подредено с любов

На И. Б.

Когато,
прегърната в скута ти,
ме съзерцаваш,
нека бавно се очертават
в нежността на очите ти
и в страстта на ръцете ти
топлите бели извивки
на раменете ми,
на коленете ми…

Нека да зрее
под топлината ти,
на дъха в учестения ритъм,
като ягода в диво лято,
сладостта на гърдите ми,
стройността на бедрата ми…

Нека бавно,
като ангел в нощта над алеята,
онзи миг приближава
и преди да се спусне,
моят глас да го удължава,
сякаш още е рано…

Да прелеем един в друг през дланите,
да прелеем един в друг през устните,
и тогава…

7 септември 2017
Диана

Вашият коментар

