Очите ми

Подредено с любов

Като миг неотминал

За кого съм била просто хубава бяла картина,
която с любов е видял и после отминал,
за кого съм била нежно пролетно цвете,
което е подържал, или само погалил с ръцете си…

За кого съм единствена, синеока, насъщна,
като земните сокове, като слънце и дъжд…

И няма значение кой е целувал тялото ми,
кой е целувал душата ми…
Има значение в кого съм останала цялата,
като дъх, като нощ, като вятър…

А и той в моя сън все така преминава,
като облата пълна луна, като топла жарава,
като стих от небесното синьо, с ръка ненаписан,
като миг неотминал,
по белия лист…

Диана Павлова

Вашият коментар

