Очите ми

Подредено с любов

* * *

Рисункитѣ ти в топли цвѣтовѣ
не са върху платно, а в душата,
и аз се втурвам в тези свѣтовѣ
и мога да усѣтя аромата им.

Като вятър в пролѣтна дъбрава
косите ми дъхът ти разпилява,
цѣлувката ти, огнѣна и нѣжна,
усмивки по лицѣто ми подрежда.

И боса, като някое дѣтѣ,
разхожда се из живите картини,
душата ми, прегърната от тѣб,
слънце и простор е в нѣбѣсата сини…

Изписвам те бѣзкрайна и красива,
рисувам те в дъга, докоснала нѣбѣ,
с усмивка на дѣтѣ щастливо,
което нѣ щѣ да порастѣ!

Потапям чѣтката си във душата,
в очитѣ твои виждам свѣтовѣ,
къдѣто с тѣб рисуваме позната
любов най-чиста, като на дѣтѣ!

Моята палитра в тѣбе разпилявам
и двамата рисувамѣ с ръцѣ
душата твоя, тихо ѝ припявам:
– Любов бъди във всички цвѣтовѣ!

Диана Павлова
Красимиръ Ортакчиѣвъ

Вашият коментар

