Очите ми

Подредено с любов

* * *

Дойде и ме прегърна, а аз мислех,
че ние сме отделни във прегръдката,
че ти си ти, и аз съм аз, единствени,
две странстващи вселени, доближени,
привлекли се от силата си вътре…

Но ти дойде, ти – целият любов,
а любовта не беше разделена,
не бяхме две вселени доближени –
една единствена, от теб и мен…

Така стояхме там и ти ми каза,
че сме едно и също в две тела,
че тялото е само нещо малко
в сравнение с великата душа…

Дойде и ме прегърна, и тогава
живот нахлу из хладните пространства,
вселените престанаха да странстват,
престанаха да бъдат и вселени,
от единение и любов взривени…

Диана Павлова

Вашият коментар

