Очите ми

Подредено с любов

* * *

Бях родена прекрасна,
достойна за обич,
но не знаех това,
а после пораснах.
И започнах да вярвам,
че е нужна причина
да бъда обичана –
че е нужно да бъда
красива и нежна,
грациозна, изящна,
безмерно хубава,
и че може да бъде обичано
само нещо прекрасно…

И все се опитвах
да се видя такава –
да се видя красива,
но все нещо не стигаше,
за да бъда достойна в очите си
да бъда обичана…

И със него сега
пак си мисля дали съм красива,
и тревожно се вглеждам
във своето тяло,
във своята хубост
и в своята нежност…
И за всичко, което обличам,
се питам дали ми отива,
но започвам да виждам,
че може би той
не ме иска красива,
отвънка красива…
И че може би той
вижда други вселени,
гледайки мене…
И, когато съм с него,
се чувствам
невъзможно красиво момиче,
само защото
той ме обича…

Диана Павлова

Вашият коментар

